2021. augusztus 31., kedd

Élj vagy halj meg Anne Sexton

 Élj vagy halj meg Anne Sexton


Idézetek a könyvből

„Ez elmegyógyintézet, nem játszótér.”

„Ki emlékszik, mi ólálkodik a férfi szívében?”

„De te, drága doktor, lelkes hívem, jobb voltál Krisztusnál; ígértél nekem egy másik világot, ami megmondja, majd ki vagyok.”

„Időm nagy részét idegenként, elátkozva és transzban töltöttem.”

„Fogoly vagyok, szegény szerencsétlen, aki beleszeretett börtönébe.”

„Hagyom elfecsérelni az életem.”

„Saját szoba – nos, van saját szobám.”

„Belefáradtam, hogy nő vagyok, belefáradtam a lábasokba, kanalakba, belefáradtam, hogy ajkam és mellem van, belefáradtam a kozmetikumokba és selymekbe.”

„Úgy vagyok csak nő, ahogyan Krisztus férfi volt.”

„Mint egy csokor virágot, összeszedem magam, és megkérdem, merre jártatok, és mostanság mi van.”

„Az elmében van egy szűk völgy, a neve halál.”

„Egy megszállás vagy hódítás semmiség – megmaradni, az minden!”

„Ha már eddig eljöttem, még messzebb megyek.”

„A búcsúban halál van.”


Termék adatok
Cím: Élj vagy halj meg
Eredeti cím: Live Or Die
Szerző: Anne Sexton
Fordító: Mesterházi Mónika, Fenyvesi Orsolya, Szlukovényi Katalin
Kiadó: 21. Század Kiadó
Sorozat: Versum-Könyvek
Megjelenés: 2021. augusztus 27.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9786156122209

2 890 Ft




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése